کار تیمی ؛ روند چیست؟
اگر نحوه ی انجام کار در سازمان را بررسی کنید – از تار مو تا یک باغ وحش- می بینید که انجام کار یک روند است.
روند شامل مراحلی است که داده های ورودی به داده های خروجی تبدیل می شوند.
علاوه بر مراحل، چیز دیگری که در روند وجود دارد این است که موفقیت هر مرحله به کامل شدن مراحل قبل بستگی دارد.
افرادی که مسئول مرحله ی 1 و 2 هستند به بازخورد افراد مسئول مرحله ی 3 نیاز دارند تا بدانند آیا آن ها چیزی را که خواسته اند دریافت نموده اند تا بتوانند کار خود را به طور مناسب انجام دهند.
مسئولین مرحله ی 1 و 2 فرض می کنند مسئول مرحله ی 3 کار را درست انجام می دهد. در غیر این صورت کار آن ها هدفی نخواهند داشت.
اشتباه در هر جایی از روند بر برنامه ی افراد تأثیر می گذارد.
👈 ادامه دارد ...
👈👈 با تصرف و تلخیص: تیم و کار تیمی/ جان ای وودز/ دکتر شهروز فرهنگ بیگوند/ ناشر: کلید آموزش/ چ اول/ صص 9 و 10